maandag 28 april 2008

Eerste indruk

Na een lange reis (met onverwachte wendingen: via Parijs i.p.v. Frankfurt en zulke dingen) ben ik veilig aangekomen in Brazilie!! Het is hier heerlijk warm, ik zit dan ook op de veranda in een hemdje en rokje dit bericht typen.
Op Sao paolo aangekomen, kon ik papa na 5 maanden weer in mijn armen sluiten en dat was fantastisch. 8 uur later mama, Geweldig!! En nu voelt het zo vertrouwd, ik ben hier ook een beetje thuis gekomen! ik moest er wel direct weer even aan denken dat hier andere gewoontes zijn. Je toiletpapier moet bijvoorbeeld in een prullenbakje naast de wc! Dat ruikt lekker joh ;)
Nadat het 4 jaar geleden is dat ik hier was, was ik echt vergeten hoe ongelofelijk mooi het hier is!
Papa en mama hebben hier een wonderschoon mooie plek om te wonen. Ik kan nu echt begrijpen dat ze zich hier thuis voelen.
Ik ga genieten, er komt gauw weer een berichtje van papa en mama op de blog!!!

Groetjes Stephanie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Klinkt allemaal helemaal goed Steef!!! Enjoy every minute of it!!! And don't forget to take pictures, lots of pictures!

Veel liefs, ook aan je ouders,

M&S

Anoniem zei

Wat goed dat je er al bent wij dachten dat je pas 1 mei zou gaan.

Geniet van je tijd daar, lekker bruin worden en uitrusten!

Groetjes van ons ook aan Pa en Ma.

M+J

Unknown zei

hoi Stephanie,
fijn dat je veilig en wel bent aangekomen! Een ervaren reiziger als jij laat zich ook niet uit het veld slaan door ineens een andere vlucht of wel?
Geniet van je vakantie!
Henk en Willemien