zondag 16 november 2008

Adoptieouder gezocht. Wie wil mij adopteren

Onderstaand briefje ontvingen wij van een tiener op Cebem. Veel kinderen op Cebem hebben voor 30 euro per maand een adoptieouder. Ook deze tiener zou graag een adoptieouder hebben, leest u maar. Iets voor iemand die dit leest?

Mijn naam is Paula. Ik woon met mijn ouders en 3 zusjes. Ik ben 11 jaar en ben jarig op 2 augustus. Ik ben geboren in Sant Antonio do Amapara. Ik woon in de wijk Coab, rua Antonio Zorguato de carvalho 104 in Nazareno. Ik studeer de ochtend op CEBEM. Mijn lerares heet Roseli. ‘s Middags ga ik naar de staatsschool. Daarnaast ga ik regelmatig naar de kerk van Eliaquim. Ik geniet er erg van om naar Cebem en de kerk te gaan. Omdat het me sterk maakt terwijl ik opgroei. Later wil ik graag lerares en zangeres worden. Ook wil ik graag onderdeel zijn van mijn kerk. Ik zou best voorgangster willen zijn.Vaak lig ik in mijn bed te denken hoe mijn leven er dan anders uit zou zien. Ook zou ik graag willen dat God mij een adoptieouder zou geven die ik altijd als een herinnering bij me kan houden.

Meisje in jurkje is Paula

Geen opmerkingen: